Garantie & Klachten

Welke garantie heb ik op een gekochte veiling?

Voor alle veilingen op CompetitieVeiling.nl, geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat wij moeten leveren wat u in alle redelijkheid van  CompetitieVeiling.nl mag verwachten. Maar net als bij een fysieke veiling geldt hier ook dat u aan uw bod vastzit!

Hoe dien ik een klacht in?

Bij CompetitieVeiling.nl staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Toch kan het gebeuren dat niet alles naar wens is verlopen. Voor het indienen van een klacht, die betrekking kunnen hebben op de door ons geleverde dienst, neemt u contact met ons op via info@competitieveiling.nl. U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie verwachten van één van onze
medewerkers.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.